Author Topic: ขอแนะนำหนังสือใหม่ ประจำวันที่ 6 มกราคม 2566  (Read 2091 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sumalee

  • Moderator
  • เจ้าของโรงเตี๊ยม
  • *****
  • Posts: 871
หอสมุดคณะแพทยศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
#ขอแนะนำหนังสือใหม่ ประจำวันที่ 6 มกราคม 2566
สามารถดูตัวเล่มได้ที่ มุมหนังสือใหม่ ชั้น 2
------------------------------------------------
รายชื่อหนังสือจัดซื้อภาษาอังกฤษ จำนวน 8 รายการ มีดังนี้
1. A guide to laboratory investigations / Michael F. McGhee, Caroline A. Saxelby and Niall McKay
ISBN: 9780367500771
CALL: QY80 G946 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9780367500771
2. Essentials of clinical radiation oncology / editors, Sarah M.C. Sittenfeld, Matthew C. Ward, Rahul D. Tendulkar, Gregory M.M. Videtic
ISBN: 9780826169082
CALL: QZ39 E7875 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9780826169082
3. Essentials of foot and ankle surgery / edited by Maneesh Bhatia
ISBN: 9780367464240
CALL: WE880 E7815 2021 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9780367464240
4. Brain injury medicine : principles and practice / editors, Nathan D. Zasler, Douglas I. Katz, Ross D. Zafonte
ISBN: 9780826143044
CALL: WL354 B814 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9780826143044
5. Essential concepts in MRI : physics, instrumentation, spectroscopy and imaging / Yang Xia
ISBN: 9781119798217
CALL: WN185 X6e 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9781119798217
6. Managing medical and obstetric emergencies and trauma : a practical approach / edited by Rosamunde Burns, Kara Dent
ISBN: 9781119645740
CALL: WQ240 M26615 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9781119645740
7. Clinical guide to paediatrics / edited by Rachel Varughese and Anna Mathew
ISBN: 9781119539117
CALL: WS39 C64185 2022 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9781119539117
8. Pediatric dermatology in skin of color : a practical guide / by Manish K. Shah, Preeti K. Sheth
ISBN: 9780367760632
CALL: WS265 S525p 2021 
ดูรายละเอียดได้ที่: https://library.car.chula.ac.th/search/i?search=9780367760632

ติดตามข่าวสารและบริการต่างๆได้ที่
Facebook https://www.facebook.com/cumedlibrary
MDCU Library https://library.md.chula.ac.th/
Twitter https://twitter.com/cumedlib
Line @dxf0503w
« Last Edit: February 21, 2023, 09:39:24 AM by sumalee »